Hapşırık ve Şort

Aniden hapşırdıktan sonra annenin beklenilen ‘Afferin olum aferin, şort giy sen’ lafını işitmek insana çok koyuyor.
Yani hapşırdın mı? Tamam olay bitti her türlü suçlusun artık, yani hapşırmışsın daha ötesi var mı? Gerekeni yapmamışsın. Bence hapşırırken, ha şimdi uyarı geliyor en iyisi ben buna öksürük süsü vereyim
diyip 2-3 kere yalandan kısaca öksürmeyi tercih etmeliyiz.
neden?
Çünkü artık eşşek kadar adam olduk, yaşken eğilemedik ki anasını satayım.
15-20 derece havayı gördük mü bırakın şort için havaların yeteri kadar ısınmadığını sorgulamayı direkt altına hangi ayakkabıyı giysek diye düşünüyoruz.
Aslında buradaki 2 tipi (15-20 derece havayı görür görmez neşeyle şortunu giyebilen ve rahatına düşkün olan insan ile annesi)
günümüz Almanyası ve Yunanistanına her açıdan olmasa da benzetebiliriz.
Şu sıralar krizde olan Yunanistan ve bunu dert eden Almanya var önümüzde,
hatta Almanya o kadar içselleştirmiş ki olayı dayanamayıp şöyle buyurmuştur:

+ ulan gtünüze kadar borca battınız hala sirtaki oynayıp, rakı masasında tabak kırıyonuz, aklınızı başınıza devşirin bak! Hala beyaz peynirin yerini soruyo, olm bak ekonomi diyorum, AB diyorum, sen bana beyaz peynir diyosun.

– ya bırak bunları da gel bu akşam bi parlatalım be hacı, görende ilk defa kriz gördük sancak. Batmayız oluum biz arkamız sağlam, sen varken hele. hehehehehe.

+ sen çalış bu yesin. banane lan.yok olmaz! ama ekonomi nolacak? ya olum ne puştsun ya.

– zeytin yağlı yiyemem ammaaaaan.hehehehe.Kofi Annan’ı da çağırın.lan Kofi ne kadar emekli maaşı alıyon la piçoooz.hehehehe.

Ya işte durum bundan ibaret.
Ağustos böceği ve karınca hikayesi gibi işte.
Şansınız varsa hapşıracağınızı önceden tahmin ederek, hapşırık sesini minimuma indirin, kafanızı koltuğa falan gömün işte ya da kendinizi sıkın kaburgalar yer değiştirsin ya da ekvatora daha yakın bir ülkede yaşayın, bahaneniz olsun.
Yani olay gizlilikte.karşı tarafın yorum yapıp eleştirmemesi için olaydan haberi olmaması lazım ki
rahat rahat hapşırabilelim.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s